برایم بمان تا که نفس هست+یه آهنگِ تقدیمی


مَه نامه
نوشته های این وبلاگ تنها غباری از کتابم اند ،ساده و بی آلایش تنها برای خاطراتم


دو شنبه 4 بهمن 1391برچسب:,
برایم بمان تا که نفس هست+یه آهنگِ تقدیمی

*************************************************************                              

**************************************************************                                                                                آهنگِ ممنونم ولی ورژن جدیدش (ازت ممنونم)          

              

                                                 
                                                      دانلودبا کیفیت128:  Download                        

   for my life ziey…                                                        

 







نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت3:26---11 بهمن 1391
می شکنم
همچون بغض
و میریزم زیر پایت
وقتی که چشمهایت غصه دارند !
...
من
میمیرم
به سادگی یک قطره اشک !


Mohadese
ساعت16:30---12 دی 1391
Webet alie
Montazere hozore garmetam lotfan omadi linkam kon,zarar nemikoni!


غریبه
ساعت22:05---11 دی 1391
داداشی برات دعا می کنم بهش برسی تو پست قبل گفتی ازقرآن کمک گرفته باید بگم برای منم پیش امده ولی پشیمون شدم انگاری برداشتم ازش غلط بود نمیدونم ولی الهی دلتونشکنه معلومه بهش احتیاج داری.من غریبه ۷۰هستم بهم سربزنه.:-)
بشکنم خسته نمیشم انگاری تو قلبم رفته


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
+ دو شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, | 21:35 | مهیار

This template generated and design by Nightnama on 2013 do not Copy